Ahu yargı yolunda!!

29.07.2007 : Zürriyet Gazetesi Magazin Servisi

Ahu' nun sevilen şarkısı "Müslüm Gürses Bana Bırrrr Yaptı" nın çalıntı olduğu ortaya çıktı.

Ahu Mındıkkıran' ın "albümümde tamamen bana ait olan tek eser, müzikal altyapısına sonuna kadar güveniyorum, bu müzik Ahu Mındıkkıran ismini Türk müzik tarihine altın harflerle yazacaktır" diye tanımladığı Müslüm Gürses Bana Bırrrr Yaptı adlı parçasının melodisinin ünlü Güney Amerikalı şarkıcı Alan Jocamo' ya ait olduğu anlaşıldı.

Olayı ortaya çıkaran Sineksiklets grubu üyesi Muazzez Yanıkses olayın peşini bırakmaya niyetli değil.

Mikrofonlarımızı uzattığımız Yanıkses "olay yargı aşamasındadır, şu an için konuşmak istemiyorum" diyerek açıklama yapmayı reddetti.

2 comments:

Anonymous said...

yapar yapaaaaaaaaaar

hırkıstır o

Anonymous said...

ahu' yu bu hareketinden dolayi kınıyorum!!!!!!!!!!!!!!!!